Mikelatz bizitza 

Ola naiz mikel. Mutil oso guapoa eta zintzoa .17 urte  dit ,errepikatzailea naiz eta oso gustura nago. Ni oso jokalari oso ona naiz baina gehiago entrenatu behar dot. Zornotzakoa naiz.🤔🤔

Ni oso urduri naiz aurkezpenetan bakarri.

Ni ezaguna naiz nire anaiagatik asko lagun duelako.

Ni bloga  egiten dot asko gustatzen didalako eta asko ikasteko klasean eta notak onak ateratzeko.

Ni refenduna  nahi dut ,independentzia egiteko eta libreak izateko.  Adibideak: Bartzelona eta  euskal herria , naska egiten zait Gran  hermano ikusten diteeneak hori telebista zakarra da eta ez duelako zentzurik ni telebista etb1 ikusten dot egunero eta kirolak .

Niri machista iruditzen zait neska bat arbitroa izatea eta gente izultatzea eta gauzak egite oso errespetu bat da.

Deja un comentario